FUNKČNÍ ZÓNA

Od září 2019 měníme fungování ve funkční zóně

Nově nabízíme skupinové funkční tréninky, zaměřené na rozvoj základních pohybových dovedností u dětí ve věku cca 8-11 let. Zaměřovat se budeme na rozvoj koordinace, agility, balance, základních pohybových dovedností a fyzické zdatnosti - úměrné tomuto věku a nezbytné pro vykonávání různých sportů na výkonostní úrovni v pozdějším věku. Doplněny budou tyto hodiny taktéž o protahování.

Skupiny jsou plánovány v počtu minimálně 4 a maximálně 8mi dětí. Věkově a dovednostně co nejblíže k sobě. 

 

 

Pro děti starší nabízíme obsahově vymezené programové bloky. Ty budou postupně vypsány a vydefinovány zde, včetně nabízených časů.

 

Využijte nabídky tréninků pro ženy a muže ve funkční zóně.

 

 

Pondělí 8.30 - 9.30 / 19.00 - 20.00 Kruhový trénink (muži)

Úterý  8.30 - 9.30

Čtvrtek 8.30 - 9.30 / 19.00 - 20.00 Kruhový trénink (muži)

Pátek 8.30 - 9.30

 

součástí tréninků je i protahování

V prostorách našeho sportovního centra se můžete zúčastnit funkční formy cvičení v zóně přímo v posilovně a nebo využít některou z lekcí jako je KRUHOVÝ TRÉNINK, TRX a kolo ASSAULT AIRBIKE.

Aby byl funkční trénink opravdu funkční, tedy respektoval zákony lidské motoriky a fyziologie, musí být veden skutečným profesionálem. Je zarážející, co všechno je k vidění v posilovnách pod označením FUNKČNÍ TRÉNINK. Lidé bez kondice se špatným držením těla zmítající se pod různými pomůckami, křivící se pod Kettlebelly, či VIPRY v dobré víře, že jsou na správné cestě ke zvýšené kondici a svalové harmonii. Prvního cíle téměř jistě dosáhnou, druhý se jim bohužel pravděpodobně podstatně vzdálí. Naší prioritou je spojení obojího a proto jsme pečlivě vybírali trenéry, kteří jsou naše představy schopni naplnit.

Hlavní principy funkčního tréninku

  • Pohyby by měly být víceúrovňové ve všech třech rovinách pohybu.
  • Pohyby by měly využívat celé tělo.
  • Pohyby by měly být rozmanité, abychom zapojili i mozek.

Přínos funkčního tréninku

Funkčním tréninkem můžete dosáhnout toho, čeho chcete. Využitím rozmanitých pomůcek a střídáním zátěže lze dosáhnout většiny kondičních a zdravotních cílů.

Tímto tréninkem získáte

  • Sílu
  • Rychlost
  • Pevnost
  • Pružnost
  • Pohybový rozsah
  • Svalovou výdrž 
  • Kardiovaskulární kondici

 

Aréna Pardubice - malá hala

Kontakt: Petr Hemský
Otevírací doba pružná, dle sjednané rezervace
Tel.: 602 438 109
ZDA1OTlhMT