Posilování vlastní vahou

Pravidelné posilovací bloky, zaměřené převážně na posilování vlastní vahou. Základní i pokročilé posilovací cviky se budou konat dle potřeby ve funkční zóně tak i sálu, podle velikosti cvičící skupiny.

Hlavním cílem bude dokonalé funkční provedení cviků, a jejich zvládání v sériích. Nebudeme využívat pouze kalisteniky, zapojíme i wallstandy a rotace s lehkými vahami ve výpadech

Základní cviky dělíme takto:

  • Bridge
  • Leg raise
  • Muscle up
  • Pull up
  • Push up
  • Squat
  • Dip

Využívané pomůcky 

Hrazda, Bradla, Podpěry na kliky, Gymnastické kruhy, TRX, odporové gumy. Medicinbally. 

Zaměření určeno jako průprava pro děti, nikoli zkušené kalisteniky. Hlavním objemem cvičení budou různé formy mostů, kliků, dřepů, dipů, a přítahů, zapojíme potřebné pomůcky k variaci těchto prvků pro rozmanitost cvičení. 

Aréna Pardubice - malá hala

Kontakt: Petr Hemský
Otevírací doba pružná, dle sjednané rezervace
Tel.: 602 438 109
Y2EzMG